Založ si blog

Archív: október, 2020

Dištančná operácia slepého čreva

Pacient (P) sa telefonicky (nie každý má internet) spojí so svojím chirurgom (Ch): P: – Dobrý deň, pán doktor! Ch: – Dobrý deň! Otvorte tú krabičku s nástrojmi, čo vám poslal kuriér. P: – Áno, mám. Ch: – Teraz vyberte injekciu s označením „narkóza“ a vpichnite si ju. P: – Ánoooo… Ch: – Haló, ste tam? Haló…

Pokračovanie článku

Zneužitie obetavosti Slovákov

Raz večer, bolo to už pred rokmi, všimol som si na chodníku ležiaceho človeka. Obával som sa, či sa mu niečo nestalo. Nemal som pri sebe telefón, tak som zašiel do blízkej predajne, aby zavolali pomoc. A oni mi s úsmevom povedali, že je to opilec, ktorý tu takto leží každý večer. Bol som sklamaný, moja starostlivosť bola zbytočná. Asi bude lepšie – povedal som si – […]

Pokračovanie článku

„Rozdeľ a panuj“ alebo kto rozdeľuje spoločnosť?

Toto heslo je veľmi staré a dobre známe. A platí dodnes. Lebo napriek tomu, že všetci o ňom vieme, neustále sa necháme nachytať. Najnovšie tu máme fenomén celoplošného testovania obyvateľstva na Covid. Niektorí sa chcú dať otestovať – možno ich zaujíma výsledok, možno chcú mať len pokoj a slobodu pohybu (hoci tá by nemala byť takto podmieňovaná). Iní sa […]

Pokračovanie článku

Aktívna versus pasívna ochrana pred vírusmi

Všeobecný lekár je neustále vystavovaný takmer všetkým chorobám zo svojho okolia. Jeho pacienti bezprostredne pred ním otvárajú ústa a kašlú. Pacienti doteraz väčšinou nepoužívali žiadnu ochranu a pri otváraní úst na lekára ani nemôžu. Lekár niekedy nosí rúško, no často ani to nie (ak si odmyslíme posledné obdobie). Takže vlastne by mal byť neustále chorý. […]

Pokračovanie článku

Rešpektujme slobodu svetonázoru aj v prípade Covidu

Povedzme, že je niekto Svedok Jehovov. Prosím, neberte to osobne, ide mi len o ilustratívny príklad. Môžete si namiesto toho dosadiť ľubovoľné iné vierovyznanie. Svedkovia napríklad veria v doslovnú pravdivosť Biblie. Ja mám na to iný pohľad. Ale môžem sa s nimi o tom rozprávať. Môžem aj uznať, že v niečom majú pravdu. A aj keď s mnohými vecami nesúhlasím, […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 93788x
Priemerná čítanosť článkov: 2535x

Autor blogu

Kategórie